10 december 2012

Girls

Jag har kommit till den punkten i mitt skrivande där jag sträckkollar på tv-serier och äter köttbullar ämnade som belöning till hundpromenaderna. Och inte skriver. Jag är vad man brukar kalla en person som jobbar bäst under stress, och jag har ju två hela dagar på mig innan jag måste ha producerat något av värde. Jag borde verkligen få kvarsittning. Inte tillåtas lämna denna sophög till lägenhet förrän ett första utkast av min diskussionsdel är helt klar och därmed också ett första utkast av min uppsats. Det kommer inte att hända.

Det är f.ö. Girls jag kollar på (klyschan att dra till NY för att sedan komma hem och titta på serier om NY och känna sig som hemma eftersom tio dagars turistande verkligen gör en till en äkta New York Gaal), en Sex and the City fast lite yngre och lite mer realistisk. "Me likie". 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar