2 augusti 2012

Men jag ville gå längre än så och hamna bland molnen...

Inte för att jag är så hemlighetsfull nu längre, när jag outat min fotoblogg här på institut1. Jag heter Stina helt enkelt och här sitter jag och dricker appletini och gör mig redo för kvällens festligheter. Har till och med rakat benen som alltså kommer vara obehagligt mjuka i några dagar framöver. Men det mest påtagliga är nog deras obehagliga blekhet.

Fick mitt första sms från sjuhuset idag med förfrågan om extrajobb. Fick dessutom höra från en kollega, som klättrar i karriärstrappan och tänker sluta jobba helg, att det ser mörkt ut med bemanningen. Ljust för mig, alltså. Extrajobb = extra pengar. = Piller till min hund.

Nu måste jag göra mig snygg. Ska introducera två av mina bästa vänner för varandra ju, ett stort ögonblick. Typ. Samt att jag ska lyssna på feministmusik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar