14 november 2011

Babe

Nu var det dags igen, för mig att börja klaga på måstet som så sakta smyger sig på. Tentaplugg-måste. Och berätta vad jag gör istället för att plugga. Tittar på Vem vet mest och får ont i magen av all den sliskighet som programledaren representerar. Söker på dålig musik på Spotify. Spelar alldeles nysläppta Skyrim. Sånt.

Ang. tidigare inlägg All dogs go to heaven: Frågan var om jag känner till Benji. Svaret är nej, jag fick Wikipedia. Insåg så smått, till min egen förskräckelse, att jag nog var mer Babe-generationen. Japp, Babe som i den modiga lilla grisen. (För er kännedom: Bildgoogla inte "Babe" om det är den lilla grisen ni är ute efter).

1 kommentar:

  1. Inte vågat ge mig på Skyrim ännu. Högrisk för tidsätande sånt där. Inte för att det är särskilt mycket bättre med att plöja igenom hela serien av Assassin's Creed heller, men än sen.

    SvaraRadera