8 augusti 2011

BECK

Beck - Levande begravd.

Ännu en film att lägga till på listan över de som blandat ihop schizofreni med multipla personligheter. I övrigt var det en film med lysande intriger, jag menar, finns det något mer spännande än att finurla på varför Martin inte kan sova om nätterna? Och är det verkligen jobbigt att ta om en scen när skådespelarna glömde bort manuset? Snacka om att försöka ta en klick från varje biotoppad amerikansk skräckis och mixa ihop det till en enda gegga med svenska B-skådisar på toppen. Det här är faktiskt så dåligt att det blir bra.

Nu ska jag somna in i min ofantliga ensamhet. Pojkvän jobbar natt, hund tog semester från stadslivet. Jag kan inget annat än att vänta på grova våldsbrottslingar som klättrar in genom fönstret och injicerar ketalar i min jugularisven.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar