19 oktober 2011

Akut trött

Jaha, vardagen fortsätter. Djurgården är klara för allsvenskan nästa år och jag är just hemkommen från ett mycket tråkigt seminarium och lider av akut trötthet. Termin 4 har anlänt till sjukhuset men vår klass får fortfarande utskällningen när kaffemaskinen inte blivit påtittad. Det här är oacceptabelt, vilka ingår i grupp D? Ingen smidig överlämning av stafettpinnen där inte. Dessutom ockuperar T4 den bästa föreläsningssalen och blir bjudna på lunch. Men jag är inte bitter (förutom just idag).

Måste säga att jag så smått börjar sakna den verksamhetsförlagda utbildningen. Jag blir inte direkt tröstad av att min första VFU-vecka nästa block utgörs av geriatrik. Som L. sa: Kan man ta med sig något annat att läsa under tiden eller? Geriatrik, liksom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar